Khamis, 13 Oktober 2011

Dari Manusia Kepada Manusia Mengenai Kejamnya Manusia Terhadap Haiwan

  Kekejaman manusia bukan setakat kejam terhadap manusia saja tapi pada haiwan ... Tidak kiralah haiwan yang menjadi makanan atau sebaliknya . Melakukan kekejaman kepada haiwan yang tidak berakal ,Padahal yang melakukan kekejaman itu ialah makhluk yang berakal..
Sedih koi nengok muke mok kucing terr....nok menangis di buatnyerr..
Gambar di atas merupakan kekejaman manusia terhadap haiwan. Mengisahkan seekor ibu kucing yang cuba mengerakkan anak-anaknya yang terbujur kaku tidak bernyawa dengan harapan dengan mengerakkan dan menjilat mampu menghidupkan semula anak-anaknya. kepala sehingga penyek di pijak dada di belah hingga menampakkan organ dalaman . Ntah ape la fikiran si pelaku kekejaman ni fikirkan ketika berbuat begitu.. Nak lebelkan yang buat ni bodoh dah memang bodoh pun yang buat kerja macam ni ,nak di label gila memang confirm  gila..Terima la nanti balasan...

Sensitif tengok cerita penganiayaan haiwan ni 

4 ulasan:

therylisa nurula'in berkata...

siankan kucing tu,,, sape lah agaknya orang yang kejam sangat tu,,, ><

therylisa nurula'in berkata...

sape laha agaknya orang yang kejam sungguh terhadap kucing tu... sampai ati bunuh hewan macam tu .><

OrangTasek berkata...

entah la... manusia mana yang bunuh tu... dorang sampai hati nak bunuh haiwan. nanti ada la pembalasannya

Farieyna Bahri berkata...

sedinya tgk anak kucing tu.. nnt d akhirat, kucing tu pulak yg pijak2 kepala org tu..