Rabu, 26 Oktober 2011

Aku Di Kejutkan Oleh......C

Gambar contoh 
   Sedang asyik aku melayan video di channel YouTube dari video ini kepada video itu tiba-tiba!!!!!!.... aku di kejutkan oleh suara yang bising dan buruk bunyinya malas dan menjengah di jendela dalam fikiran "ahh!!!...lori angkut tanah kot" tapi bunyi bising tu tapi makin kuat dan kuat betul naluri aku berkata haaaa mesti helikopter tu...jengah keluar tingkap NAH KAU!!!!!!!!.... eh??? bila masa Negara kita Malaysia  ada  helikopter Chinook  CH-47  ...fikir2x balik arah tujunya helikopter tersebut ke negara jiran seberang tambak....ooooo Singapura punya... tapi pikir lagi sekali...aik?? itu pesawat tentera takkan suka hati masuk kang kene tembak tak pasei2x...kang deme jatoh !!..  ayat tambah jer tu....mikir balik mungkin ada latihan ketenteraan ke aper ke mana kita tau kan...bukan kerja kita...tapi dulu isu menceroboh ni memang TOP lerr... pesawat tentera negara jiran ni asyik menceroboh jer kerjanya ..." kalu dulu selalu lepak tepi pantai yang berhadapan dengan negara jiran tu...selalu la nampak helikopter tentera negara jiran ni meronda kawasan tu. negara kita takde pulak buat macam tu..lantak dorang la negara dorang jaga la betul-betul ..ohh ada yang aku nampak lagi feri dari jeti setulang ke pulau Batam wakakakaka!!!!!....

Tiada ulasan: