Selasa, 20 September 2011

Mimpi Yang Sama

Mimpi Mu Aku mendayung kayak

Mimpi Ku Kau pula bersama ku menghadiri kenduri kawin entah sape di Dunia mimpi..

Yang bikin spoil ex Girlfriends aku jadi Mak Andam...

Aku di kejar Mak Andam aku tak nak dia cari aku jugak sampai dapat...

katanya nak ajak bersembang / Pale OtokMu..

Aku menyorok selama mungkin tapi tetap jugak mak andam tu cari..

bukannya aku yang kawin... orang lain di dunia mimpi tu..

Ko gie la Andamkan pengantin tu..aku jugak yang kau cari...

Aku tau kau dah makin cantik sekarang..

Tapi maaf la kalau boleh aku tak nak jumpa lagi muka kau...

Cukuplah kisah dulu ,Aku hanya menepuk sebelah tangan beria-ria

dan aku sedaq hanya sia-sia

Tapi sayeaaaangggg!!!!!... wak lu!!..

jika terserempak kau atau pontianak ....

aku akan lari sebab nampak muka Kau..yang sekarang ni makin cantik macam pontianak!!..

boleh lah kau membintangi filem diari pontianak kesayangan sugar daddy


Mu ( orang lain)
Kau ( lagi la orang lain)

3 ulasan:

The Gundala berkata...

jiwa pulak ko ni Orang Tasek....har har har har

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

wah mimpi bekas awek..

OrangTasek berkata...

mimpi yang mengerikan..hahaha