Sabtu, 10 September 2011

Mesin Pembayaran tiket yang MENCARUT!!!..

Jika anda mengunjungi pusat membeli belah yang terkenal dan pasti orang ramai berpusu-pusu ke pusat membeli-belah tersebut mengadakan promosi ... untuk yang membawa kenderaan contohnya kereta pasti anda akan mengambil tiket untuk parking kalau tak ambik tiket maka tak naiklah pengadang tu...dah tu mcm mana nak masuk

"please insert your parking ticket" suara yang akan anda dengar ketika menghampiri mesin autopay jenis ini dan juga jenis2x yang lain

Setelah ribuan atau ratusan wang dibelanjakan setelah membeli-belah sudah tentunya anda akan pulang untuk membelah segala belian anda tadi..nak dijadikan cerita dah nak keluar tu kene la bayar tiket parking kalau tak bayar tak keluar la jawabnya....dulu kene beratur untuk bayar tiket parking sekarang senang di pintu keluar atau pintu masuk ada sampai 2 buah mesin autopay... kenapa saya kata mesin autopay mencarut?? begini ceritanya ....mcm aku ni suka sangatla jalan2x menyejukkan diri kat pusat membeli belah ni ..padahal bulan untuk shopping pun saje2x jalan survey barang dan cuci mata. dah habis berjalan dan dah nak balik aku menuju ke sebuah mesin autopay untuk bayar tiket parking ..aku dekat dengan mesin autopay tu dan ia akan bersuara " please insert your parking ticket" masukkan la tiket dan tiada caj dikenakan sebab tak sampai sejam pun aku parking dalam beberapa meter aku tinggalkan mesin tu aku dengar suara mesin tadi " please insert your fucking dick head" atau berbunyi please insert your fucking ticket" kahkahkaha aku ketawa sorang2x.. dengar sekali memang akan berbunyi please insert your parking ticket...dah dengar dua tiga kali akan kendengaran la ayat yang aku kategorikan kurang ajar dan mencarut tu hehee.... tak caye gie sendiri dan rasai pengalamannya...tukar bahasa melayu la baru senonoh sikit...hehehe...

Tiada ulasan: