Khamis, 29 September 2011

Layan Cerita Hantu Susu

Hantu SUSU


 Cerita ni yang difilemkan ni rekaan saja tapi seronok tengok dan banyak komedinya.Comel jer kau tengok kak Amy Mastura hehhe.. jadi penanggal " eeee...kenapa la aku jadi penanggal langsung takde power" .Cerita hantu susu ni lagenda cerita orang2x ketika zaman 90an dan membuatkan budak2x yang berumur 12 tahun ke bawah ketika zaman itu tak keluar malam2x buta untuk bermain dengan kawan-kawan.tak habis dengan tu lagi cerita pasal hantu kopek la hantu payung la macam2x jenis hantu ada time tu..berbalik kepada cerita hantu susu ni ceritanya macam2x versi dan sering menjadi perbualan di sekolah rendah dulu time rehat dan time cikgu mengajar hehe..versi cerita hantu kawan aku lagi 100% mengarut dan cuba mengangkat dirinya sebagai hero dalam cerita tu .Kisah nya di rumah di mana pada jam 12 pagi pintu rumah di ketuk oleh seseorang dan ibunya membuka pintu rumah tersebut .. Seorang wanita yang sedang mengendong bayi meminta tolong kerana bayinya tidak minum susu hari ni lalu di berikan susu ,lepas tu minta lampin last2x mintak kepala bayi ...Jeng!!!!!.. ketika itu lah kawan aku ni beraksi mengikut ceritanya lah.. tah aper dia buat aku pun tak berapa ingat percaya jer la time tu . Cerita hantu2x tu semua dah kurang kedengaran dah sekarang dan kerana cerita macam tu lah yang membuatkan budak2x sezaman dengan aku dulu tidur awal.


Tiada ulasan: