Rabu, 24 Ogos 2011

Layan DVD Sampai Lebam

Dah lama mencari DVD cerita ni.. dulu tak ambik tau sangat pasal cerita ni ,Tetapi kerana Malaysia pun sejak beberapa tahun,belasan tahun dah tak buat cerita pasal peperangan ...asyik2x rempit,bohsia,gangster ,cinta dan.... adohai...sakit mata aku pung!!!.. banyak kisah yang boleh di buat filem atau drama contohnya dari para pejuang dulu yang masih hidup..tapi sebenarnya ada filem dan drama tapi faham-faham la..tak boleh tayang kat stesen tv tempatan atas alasan terlalu sensitif..kalau terlalu sensitif kalau dah ianya realiti..

Berbalik kepada cerita pasal dvd yang aku akan layan sampai lebam ni ada 6 keping DVD wooo!!!... maunya tak lebam melayan..satu dvd dah 1 jam lebih.. 1080 Full HD ... sambil aku buat entri ni dah masuk DVD yang ke 2... cerita ni mengisahkan unit pertama pasukan payung terjun tentera Amerika Syarikat ketika peperangan dunia ke 2 dalam usaha mereka menewaskan pasuka tentera jerman.Filem ni dah lama dah tapi sebab tak tengok lagi dan cerita peperangan yang memotivasikan kita mengenai semangat kenegaraan tak kira la pihak musuh ke tak musuh ke..semuanya ada nilai dan sifat yang positif... cuma yang negatifnya manusia berbunuhan ..sudah lumrah kan nak buat macam mana...

P/S : takkan aku nak layan DVD cerita korea kot...time boring2x kahkahkahakahakhka...Fuck la.. baik layan cerita Mr Bean kan...kan...kan... bak kata seorang sahabat aku yang sangat anti kan drama korea dan muzik korea iaitu KPOP.. "bini aku semenjak kena demam korea ni ,aku ni dia dah tak pedulikan lagi!!!.. sibuk melayan dvd ,lagu korea padahal satu benda pun dia tak faham...

Tiada ulasan: