Ahad, 7 Ogos 2011

Happy Birthday to Me..My Kisah

Bertarikh 8 Ogos 1982 tahun aku di lahirkan Kisahnya kelahiran aku adalah...mengikut cerita mak aku la proses melahirkan aku ada sedikit kesukaran untuk dilahirkan kerana ada sebab-sebab tertentu dan rupa-rupanya ayah aku pernah memegang tulang badak( kiranya macam badi la) ketika dia bertugas di dalam hutan ...ayah aku ni bekas anggota polis hutan .Bidan yang membantu dalam proses melahirkan aku ialah Datuk saudara aku ( Laki jadi bidan wooo...) setelah jampi serapah di jampi maka lahirlah aku... ke dunia ini

Nama: wiee..(nama samaran)
Tarikh Lahir : 8 Ogos
Waktu dilahirkan: 3.30 pagi
Wajah Jenis: Bermuka bengis tapi berlesung di pipi..orang kata aku baby face...wahahhaa..
Ketinggian : 177
Berat : ???..
Sifat: Pendiam tapi pemarah kadangkala seorang yang penyabar..
Status: Single katanya..
Makanan kegemaran: orang malaysia makan nasi..aku pun makan nasi
Minuman kegemaran: air kosong lagi sedap..jarang minum air manis
Makanan Pantang di makan: Petola,kangkung timun
Makanan Pantang Jumpa mesti makan : patin masak tempoyak
Jenama kegemaran: Adidas,nike
Paling berharga dalam hidup: off course la keluarga aku... dan....
Benda bukan benda hidup paling berharga: Kereta,laptop,handset dan pekerjaan
Benda Paling di benci: Syaitan@Iblis ,Politik/mak datin/kehidupan mewah ( mahu yang sederhana tapi tak susah)
Calon Bini: ehhh...sendiri soal ka?? sejuk mata memandang dan pandai hormat orang tua dan seorang yang bersifat keibuan...oh yeah!!!..
wish list: tablet pc ,canon DSLR 60D ,Lcd TV hehehe...
Idola : Mak dan ayah aku la...
Hobi: suka kumpul mainan macam gundam ,lego dan lain2x..
Sukan: Bola sepak,Ragbi




HAPPY BIRTHDAY TO ME


Tiada ulasan: