Isnin, 25 Julai 2011

Manyak Hangin Satu Badan!!!!!

Persoalan merujuk gambar dibawah

Asal main jer game kegemaran aku kat muka buku ni la jadinyer...sakit hati la weiiii... apa ke heyy nerr.. tengah syok2x menuai hasil tanaman yang merupakan sumber pendapatan Empire aku ni la jadinyer berapa kali nak refresh..nak tinggalkan main ni...tak boley manyak syokk uuu..

Our connection has been disrupted by the enemy! Refresh your browser to restore command
please refresh to reload the game
saya harap pihak berwajib dapat menangani masalah-permasalahan ini .saya dengan sejujurnya sakitnya hati kerana masalah ini .Dpat sekiranya pihak tuan mengatasi masalah ini dengan segera .saya tau saya main free dan tak pernah beli segala offer yang cuba anda offerkan kepada saya menggunakan kad kredit?? kad kredit tu ape??

Mood tension!!!..hahhaa boleh kah ??

Tiada ulasan: