Rabu, 13 Julai 2011

Harimau Akan Melayan Kunjungan si Merah

Semua sudah tau.... akan keputusan pergaduhan/perlawanan /pertembungan antara harimau dan meriam malam semalam.. dan aku terbaca satu tajuk di sebuah akhbar tempatan yang sensasi lagi tipu...hahaha mengenai si Raja Harimau naik angin kerana persembahan anak2x harimau.. malam semalam sang harimau memakai jersy tradisi mereka yang berwarna kuning yang orang kata manyak suweyyy...punya baju...hahaha memang suwey pun kuning ni . Aku sendiri pun mcm nak buang dah baju kuning aku tu memang sedap di sarungkan di badan tetapi kerana sudah 2 kali aku pakai baju tu dan 2 kali la jugak hampir terbabit dengan kemalangan .
Berbalik kepada cerita Harimau yang akan melayan kunjungan si merah pada hari sabtu ini..untuk makluman aku ni sebenarnya peminat si merah... tapi harimau tetap di hati!!!..
BERJAYAKAH SI HARIMAU MENGIGIT SI MERAH!!!!... ATAU SI MERAH AKAN MEMALITKAN CAT-CAT MERAH PADA HARIMAU PADA KALI PERTAMA!!!.. Pada tahun ini kali pertama la dalam sejarah negara ni si merah berkunjung ke Tanah Melayu..

Tiada ulasan: