Ahad, 3 Julai 2011

Haiyaaaa....Sula Patah...

Macam-macam la jadi tahun ni...Aiyaaaa!!!!!...lepas satu...satu lagi jadi.. patah la pulok door handle kereta.. kejadian ni petang tadi.. suruh budak gie ambik bola kat tempat duduk belakang.. yang budak ni pulak tak berapa reti nak bukak jenis pintu mcm tu..main kepak jerr..aiyaaa sula patah..duit lagi itu hari calar kene himpit dek pencilok lebuhraya terkenal pun belum repair lagi dah yang ni pulak patah...


Patah ni nak salahkan sape?? dah bendenye plastik arghhh kalau dah nak patah tu patah la..aku peduli hape!!!!..

ni la spare part yang akan di cari esok...harganya dalam RM30.00 ada yang RM 35.00 tapi entahla kalau harga sekitar tempat aku ni..dengan upah pasang lagi entah berapa kene KATOK!!!!..

Layankan Jer!!!!!...

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

ala..aok owg kayes..
Takat rm35 tu ape ade hal.. :D


cian budok tu,dia x sgaja..
jgn maroh ke dia..

Mr Vampire berkata...

Kayes ..hahhaha.....dah nak kayepses...dah nie...
tak marah ke budok..tu bende dan nak jadi ke koi...hehe