Ahad, 26 Jun 2011

Malang Bagiku Celaka Kau Iswara Merah!!!!!!...


Rasa geram dan sedih serta nak menangis pun ada jugak.... tapi nak buat macam mana benda dah nak jadi...layankan jerr.. sumpahan celaka lah kau pemandu iswara merah dah buat salah memecut macam tu jerr...haiyaaa...tu la hebat sangat memandu sampai mencilok tapi tak lepas gie seret kereta orang memang celaka... Ceritanya bermula begini..aku macam biasa la memandu dengan kelajuan kurang dari 90kmj sebelum tu aku memang rancang perjalanan supaya tak nak elak benda2x yang dok molek berlaku..tp dah di takdirkan layankan..sedang sedap memandu aku terkejut sebuah kereta yang memang dari belakang cilok mencilok kerjanya...ala2x cerita lumba kereta cerita mat salleh tu lah.. tengok sebelah rapat dan terus seret kereta aku..apa lagi kejar balik la..

habis calar balar dek penangan iswara merah yang hebat itu...takpe...nnt aku nak terserempak dengan kereta yang sama seret aku tu..terhumban dari jambatan ....

Aduhai ntah berapa lah kene kalau nak baiki ni balik...bala...bala....nasib baik selamat..takpe duit boleh di cari nyawa yang tiada ganti...

Setiap peristiwa atau tragedi ada hikmah di sebaliknya..sabar jer la..walau nak menitis air mata tengok kereta kesayangan tercedera.. tinggal lagi 4 tahun wooo nak bayor habis...CILAKA!!!!!..

Tiada ulasan: