Selasa, 21 Jun 2011

Baca Buku untuk ilmu dan pengetahuan..


Sebenarnye aku ni bukanlah seorang yang minat akan hobi membaca buku..tetapi sudah di rancang akan kehidupan aku ...pada suatu hari aku berjalan-jalan di sebuah tempat yang dulunya adalah tempat aku dan rakan-rakan pantai timur ( kelantan ,terengganu,pahang) melepak ..datang melepak dengan honda 80 cc pun sampai der... TZM pun pernah kene pintas dengan motor tu..kahkahkah kalau ingat balik perghhh....
tu hari aku terdetik ingin membeli sebuah buku kononnya untuk bacaan dikala kebosanan... maka belilah buku yang bertajuk Yakjuj dan Makjuj berharga RM 20.00 berkulat la dalam kereta ntah bila nak baca...wahahaha...sebab sekarang tengah busy..dengan sukan la aper la..
Aku kalau bab membaca ni suka baca cerita2x lagenda macam cerita "juara yang tewas" sebuah buku hasil tulisan aripin said mengenai kisah naga di tasik chini.


Kalau aku Ulat Buku... bermaksud orang/manusia/makhluk yang hobi nya membaca buku.. dah lama aku makan buku tu buat masak asam pedas..
" wah rajin baca buku??" tak la...untuk koleksi jer..

Tiada ulasan: