Ahad, 15 Mei 2011

Selamat Hari Aku Cikgu

Selamat Hari Guru,Teacher,Sir,Cikgu dah dekat 8 tahun aku jadi cikgu...panggilan cikgu,guru dah dekat 11 tahun campur dengan zaman belajar menjadi seorang cikgu atau guru. Penuh dengan cabaran bagi aku yang dah berkhidmat selama 8 tahun kalau orang tanya uiiii lamenyer... lame mende baru 8 tahun . 8 tahun jugak la menyambut hari guru .Suka ,duka hiba,suka-suka .Kisah duka duka aku simpan dalam kotak otak kenangan tunggu aku balas balik jerr sebab aku tak simpan dalam peti ...ape2x hal pun ...Berita Baik?? ngehehehehehhee....lantak la aku malas nak ambik tau hidup cukup makan jangan kaya sangat nanti lupa diri ... teruskan hidup menjadi penyampai ilmu ,yang ilmu itu datangnya dari Allah dan aku telah di takdirkan menjadi penyampai ilmu ( ilmu membaca,menyanyi dan main bola ) cikgu juga manusia jangan kerana perkara yang remeh-temeh tersu di persoalkan macam harimau mengaum telinga masuk kutu tungau ngehehehe...

Subjek
Pendidikan Jasmani
Bahasa Melayu
Muzik
Pendidikan Kesihatan

Selamat Hari Guru

Tiada ulasan: