Isnin, 4 April 2011

Pelek....Pelek....


Telinganya capang pakai topinya senget ( trend terkini) di komen " wah hensem la aqu tengok niey " bahasa mereka sekarang yang dengan sesuka hati mengubah banyak ejaan sebagai contoh ketawa hahahahaha.... di tukarkan kepada hqhqhqhqhq... bagaimana nak menyebutnya??.. di tegur marah...kecewa saya dan yang lain yang pernah mencurah ilmu bahasa kepada mereka akhirnya rosak di laman sosial...kalaulah saya boleh menanda dengan pen dakwat merah kesalahan ejaan mereka itu....

kalau lah boleh mengirim penampar melalui e-mail sudah tentu saya merupakan salah seorang pengguna yang kerap kali menggunakannya... sedang komen status bekas anak murid saya di sebuah ruangan komen ..tiba-tiba sahaja dia dengan selamba...perang itu bukan permainan..... ohhhh mungkin sahaja dia ini menulis komen tanpa menggunakan akal fikiran... perang itu lah permainan... Peperangan merupakan permainan awal zaman ketamadunan manusia .. berperang inginkan wilayah ,makanan dan bermacam-macam lagi... hahaha.... agak-agak jika ingin berbicara dengan seorang .............. anda itu muda ,saya ini tua makan garam sudah tentu saya dulu dari si dia itu...

Tiada ulasan: