Rabu, 13 April 2011

Dah Takde Cerita Lain

Dah takde cerita lain hari2x... pasal jam la pilih saya jangan pilih dia!!!.( faham kan maksud saya??) kalau dulunya tengok jer berita yang bergambar dan bersuara cerita pasal perang hero dunia yang tamakkan minyak...sekarang penuh dengan berita pilihlah saya saya berhak untuk memimpin dan menjadi pencacai anda...( oppsss terlebih pulak kang kene saman tp kalau dah hakikatnya mcm tu)

Memang dah kurang dah nak tengok TV malas cerita yang membosankan dengan drama-drama relaiti dan fantasi...bisnes sana bisnes sini ,putus cinta cemburu dan dengan cerita hantu yang membuatkan orang lain ketakutan walaupun hakikatnya hantu depan kamera jer hahahahaha.....

saya memperkatakan apa yang saya tidak suka...
anda marah saya peduli apa!!!..
anda tidak suka ada pernah saya sibuk.....jeng...jeng...jeng!!!!..

Tiada ulasan: