Sabtu, 26 Mac 2011

Hari Ini Ada Kerja... Ahad Pun Kerja??

Merujuk kepada gambar-gambar di bawah itu lah kerja yang aku maksudkan..

Semua barang dah pack lens 2 tuala pengelap lens bateri tengah charge..
Standby besok....memory card dah kosongkan camera dah ready tapi malang sungguh ....laaaa.... view finder camera aku pulak hilang...hampehhh!!!... bukan kerja-kerja majlis perkahwinan yang aku akan kerjakan tapi mesyuarat agung PIBG sekolah tempat aku bekerja. besok yang majlis dan candid akan aku rakamkan...jadi berjaga-jagalah wahai mangsa-mangsa candid sekalian..anda tidak akan sedar akan gambar anda dirakamkan..

Apa kene mengene gambar kasut dalm entry ni....sebenarnye aku berminat nak beli kasut jogging ni...harga pun mangaiiiii....tp lupakan yang mahal... dah beli yang murah sedikit daripada harga yang di paparkan pada kasut tersebut... kasur kerja yang dah haus tapaknya tak ganti2x lagi kahkahkahakha...macam la hari2x pakai kasut sukan...

Tiada ulasan: