Selasa, 1 Mac 2011

DAN AKHIRNYA...



Kerana kelekaan aku melihat photo-flickr manusia yang bernama BALAKOV yang sememangnya terkenal hanya dengan gambarnye menggunakan LEGO sebagai hasil seninya...
dan aku membuka langkah dengan mengeluarkan sedikit belanja untuk membeli beberapa jenis barangan yang di perlukan untuk LEGO fotografi ...pusing sana,pusing sini masuk kedai keluar kedai cari lampu untuk cover lighting studio mini aku nanti lepas tu gie kedai menjual alat-alat tulis pulak sebab nak cari kertas keras warna hitam .

Lepas semua kelengkapan dah beli mula la terdiam seketika ( bilik harus sunyi sepi ini adalah cara aku nak cari idea,sebab aku tak dapat idea kalau bunyi bising) dan akhirnya aku gunakan lah set lego watak pekerja-pekerja kontrak sebagai model aku dan model si lanun ..dan lagi dan dan...di atas adalah hasil-hasilnya. background hitam semas editing terkeluar lah idea nak buat black and white photo

1 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..

salam singgah dan folo blog ini..

semoga tuan belog ceria2 selalu dan sihat walafiat ;-)