Jumaat, 11 Februari 2011

Harga Murah dan Berpatutan Mampu milik ...



xp kan saya sunyi.sape nak jd bf saya...(oTak senget promote
diri) hahahaha



Status dari FB seorang manusia yang kesepian mungkin kerana perayaan hari kekasih yang akan menjelang yang membuatkan beliau seperti tidak mahu ketinggalan untuk menyambutnya bersama kekasih.. uwerkhhhhhh...... tu la pasal tajuk harga murah dan berpatutan mampu milik???..
tiada kekasih umpama masalah besar bagi dirinya.. sebelum tu sumpah seranah di beri,mungkin sahaja dah jumpa penamat akan hubungan itu .... Haiiiiiiishhh mcm2x perangai
budak2x sekarang.. kat atas ni ada gambar sunset kata orang putihnya yang di gambarkan dengan kesedihan seseorang itu...wakakakakakakkakaka

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Test market ah tu..
Dia buat sale sempena CNY..heheeh

Mr V berkata...

sale sempena valentine day kot hehe