Rabu, 24 November 2010

Tasik Bera ( Tapah Besor )

Sapa kata Tasik Bera takde ikan besar2x????.... ni dia gambar yang diambil dari sedara mara ku...hahaha.... bukan takde langsung ade lagi tapi tengok tempat la... Aku terbaca entri para pemancing yang ingin menduga hidupan air di tasik bera pulang hampa .... orang tempatan selalunya yang dapat ikan besar2x ni...sebab tau dia punya lubuk...x kan nk bg tau orang lain habis lerr....



dorang ni semua pakar2x dalam cari ikan besar2x nie...x gune pukat atau jaring pun ..pancing tak pun taut... tau tak taut tu ape??... Sabtu ni balik kampung....dan perlatan semua dah sedia !!! apa lagi mancing lerr..

2 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Taut tu mata kail besor kan?
Perghhh...besornye tapohhh!!!!
x pnoh mkn spesis tu..sedak ker?

MRV berkata...

taut mata kail besar boleh kecik pun boleh.. x penoh makan spesis ni??? ish..ish rugi woo.. rase yang sedap part lemaknya ...dagingnya biase jek...tak sesedap patin la...