Khamis, 25 November 2010

The Soljah... ( kerana Karoke)

Kolonel: Baik.... berdirinya saya disni ialah untuk ( ehem mcm Yb pulak)
memberitahu mengenai pbelanjaan 2011 untuk menambah lagi kelengkapan ketenteraan kita.. iaitu 4 jeep 2 meriam 2 helikopter penggempur jenis apache ,2 hummer ,1 chinook dan tambah lg 2 jet pejuang....
A1: psssssttt A2 malam ni karok yok??? A2: lepas ni la borak!!!..

Kolonel: Pantang tuk nenek aku bila aku bercakap ade jer yang nak bercakap jgk kat belakang!!!! ( kolonel nak baling dengan teropong!!..

Kolonel: Nah ambek kauw!!!!!

Kolonel: Yesss kena pung!!!!! A1: aduhhh!!!

A1: adehh sakit!!!.... A2: kenape tak elak???

Kolonel: Lepas ni awk datang jumpa saya kat pejabat!!!!...

Bangun!!!!... terima kasih kolonel!!!...
Kolonel: wow ayu raudhah add aku kat FB...hehehe...
A1: Kolonel!!!... saya datang utk mnerima arahan!!!!.. ( hah?? Aser ape pelik sgt nma PC dia nie??)
Kolonel: yerr... awk tau kan kenapa saya pggil awk jumpa saya..
A1: tak kolonel!!!..

2 ulasan:

mofaizmz berkata...

mcm xabis je cite ni.. spoil ar

MRV berkata...

memang tak habis pun hahha....sambung balik bila ada idea...