Rabu, 10 November 2010

Semalam Punya Cerita ( Misi kebinatangan)


Semalam punya cerita .Gaji dah masuk dan dengan niat nak tolong sesama makhluk kesian aku tengok tiap2x hari selongkar sampah ..kalau ada sisa ada la makanan kalau tak entah lah... yang tua tak terurus yang muda lagi la serabai aku tengok isshhh kalau lah aku berkemampuan nak jer aku bagi dorang makan puas2x sampai muntah hijau...hehe sedih tengok kucing2x nie.. sebelum beberapa hari aku tersentuh tengok dan dari situ aku pasang niat bila dapat gaji ni aku belikan la Whiskas bagi dorang makan sedap2x... walaupun aku tak pelihara mereka tapi aku bagi makan..

Whiskas RM 7.50 sen...

Pelanggan pertama yang sempat dirakamkan .....dan selepas itu makin ramai... takpe esok tuk aki bagi lagi hehe...

Dengan rasa kasihan berbaur sedih ni jer la yang dapat aku tolong selagi mampu..semoga dorang gembira hendaknya ..yer la kalau boleh dalam hidup ni nak penuhkan dengan amalan yang baik2x..


P/ Setiap perbuatan pasti ada balasnya bergantung pada perbuatan tersebut baik atau jahat....

2 ulasan:

Mazru Majid berkata...

bagus..patut di contohi...hehe

MRV berkata...

heheh ye harus di contohi heheh