Selasa, 30 November 2010

Gambar dari Lensa x ada idea...


Maka terhasillah gambar ketika aku kebosanan tahap aper ntah...tp memang bosan la senang cerita.. cuaca mcm biasa la hujan ,sebab dah musim tengkujuh air tasik pun makin dalam nak ronda2x boleh la... bosan punya bosan ambek kamera terus ke luar snap apa yang patut...cuma gambar bunga kat bawah dengan gambar pelik yang paling bawah tu jea aku snap malam semalam. sebenarnya aku ni tgh cari idea utk wedding photo ni...sebab ni first client aku yg mempertanggungjawabkan aku jadi official photog utk majlis kawen nya ... adusss...apa la aku nak buat nanti ...
Gambar berbunga yang berbekalkan lighting lampu suluh..

Selepas hujan air menitik jatuh menyerap ke bumi

Bagai mencurah air ke daun keladi...( air hujan )

dalam sangkar ke luar sangkar??

Teka gambar apa ni??

Baru beberapa hari tak buat entri dah pagi ni dah gatal nak buat entri baru.....sebab kebosanan tahap melampau di dorong juga dengan kelajuan celcom broadband walaupun EDGE tp dah mcm 3G HSDPA/UMTS... hebat2x... tak lama lagi upgrade ke 3G dah boleh la kat kampung ni ramai orang ada internet sendiri kat rumah...

1 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

cantik2 dan seni gambo ter..
ayam ter dok luor sgkar..
gambor last tu pebende yek?