Selasa, 26 Oktober 2010

Berbulu jerr aku tengok!!!


Nampaknya terpaksa gunakan perkataan kasar pada entri kali ni...malam semalam tengok you tube tengok la apa yang patut di tengok...dah bosan tengok taip animal... dan keluarlah beberapa tajuk ,terdetik hati ni nak tengok satu tajuk iaitu animal skinned alive...eii mcm seram jerr..tengok la haiwan dalam sangkar yang dikurung ...lalu apa yang terjadi memanglah mengejutkan bila melihat makhluk yang dicipta oleh Allah di layan sedemikian...untuk mendapatkan bulunya di siat hidup2x....ooohhhhhh sebak hati ni ...nak mengalir air mata nie..tengok haiwan dilayan sebegitu dari serigala ,musang sampai lah ke kucing dan anjing semua jadi mangsa dek kerana nak mendapatkan bulu mereka yang menjadi permintaan tinggi oleh para jelitawan ,hartawan dan mereka yang berwang@ beruang konon nak tunjuk yang pakaian mereka atau coat ,jaket daripada binatang dan mahal harganya.... FCUK laaaaaa..........!!!!! lahanat punya manusia pegi mampos lagi bagos...Kau tau berapa seksanya haiwan2x tu!!!!!.... pakaian dari kain dah orang ciptakan masih lagi nak pakai pakaian mcm nenek moyang yang memakai bulu2x binatang bodoh punya manusia terutama si laknat2x dari hollywood dan mana2x wood lah lagi...

Wah sukanya dia memakai topi berbulukan binatang!!!!...DAMN FCUK!!!

alalllalalalalal comelnya!!!!!!!.......

Inilah sebahagian penderitaan yang terpaksa di tanggung oleh haiwan yang akan disiat hidup2x..

kalau lah dia buat binatang tu depan aku... dah tentu aku pulak buat dia mcm tu... memang jahat punya manusia..

bagaimana rasanya kalau yang tolong siat kulit tu mcm ni jugak keadaannya??


Tanpa belas kasihan ...dek kerana wang dan permintaan dari lahanat 2x yang sanggup menawarkan harga yang tinggi untuk bulu mereka..


Dengan bangganya mempersembahkan haiwan yang telah disiat kulitnya oleh seorang manusia yang lahanat,bodoh tak lama lagi mampos sebab nak kene siat kulitnya oleh cacing2x dalam kuburan..




4 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Mmg kerja si lahanat,lahabau n
munguks..Semoga dpt balasan setimpal atas penganiayaan mereka sesama makhluk tuhan.. :'(

MRV berkata...

sedih mcm nak menangis tengok video tentang haiwan yang diambil bulunya di siat hidup2x..

mofaizmz berkata...

urm,byk plak video2 menyiat dan mem-blend binatang secara hidup2 kebelakangn ni kat youtube..

MRV berkata...

manusia semakin kejam ....kepada binatang apa lagi sesama manusia