Khamis, 26 Ogos 2010

Selamat Tinggal JJC seven eleven

Selamat Tinggal nyamuk @ MZ Moskito yang telah dibeli pada tahun 2005 dan bersama-sama menempuh onak dan duri serta paku dan benda-benda yang boleh menyebabkan tayar bocor di tengah jalan besar jalan kecil dan jalan persekutuan....

Kenangan manis bersamamu....
  • Aku tidak sekali menjadikan dirimu alat tunggangan untuk membawa awek ke hulu kehilir..sebab aku bawak awek pun ke hilir jer balik ke hulu sorang 2x haha..
  • Kemalangan bak kata omputih free accident ( pembonceng yang sangat berdisplin)..
  • banyak sudah ku laburkan duit dari spray body baru hinggalah tukat cover set berwarna hitam ( seperti dalam gambar) tayar dll...
  • pernah kau dan aku hampir menemui ajal bersama-sama di jalan segamat -muadzam ishhh terkenangkan peristiwa itu..cukup menyedihkan ...mujur kau dan aku selamat tanpa aku mengalami sebarang kecederaan dan tidak mengalami sebarang kecederaan...
  • berhujan ,berpanas kau redah bersama ku...
  • perjalanan JOHOR-PAHANG sangatlah menyeronokkan.... tetapi sebaliknya...haha biasa la nak balik keje
  • pernah sekali melalui jalan yang tiada penghuni dikiri kanan jalan tetiba sahaja lampu mu terbakar....adoiiii habis la...
  • 2 kali rekod putus belting nasib baik jarak perjalanan tak seberapa nak jauh...paling jauh pun kat jalan masai...putus belting selepas ku balik dari bank di larkin perdana menandatangani urusan sewa/beli bini baru aku..

Tiada ulasan: