Selasa, 13 Julai 2010

Leganya......baru habis dari pemantauan BOSS


Peristiwa hari rabu ni menjadi igauan dari minggu lepas sebab nak kene observe @ pemantauan dari Boss aku @ GB guru beso....badan pun besor..hati besor...aku pun guru besor jugak...guru berbadan besor,berjiwa beso..patutnya semalam(selasa) aku siapkan apa yang aku nak ajar...dan penyediaan rancangan mengajar dan sedikit alat bantu mengajar/ABM tapi mengantuk punyer pasal landing awal lah....tidur tu penting...fikir2x mgajar ala kadar jer la..
Jam 11.10 bermula lah...episod semangat berapi...dengan berbekalkan beberapa jampi serapah untuk menenangkan diri dari fikiran berkecamuk dan berserabut kepala otak nie...bila berpura-pura mengajar dengan penuh semangat....sebenarnye memang bersemangat...sentiasa berusaha dalam mendidik anak murid....kerana mereka permata negara....bukan permata yang satu tu...haha.. dah pesan dengan anak murid jangan buat pasal...dah bagi isyarat kalau awak buat bende yang boleh membuatkan cikgu marah...WA KASI ROTAN SAMA LUUUU!!!!.... budak lagi takut rotan dari cikgu!!!.. berlalu lah 1 jam masa berlalu...habis masa.....sambil melihat kertas 3 helai...dan di tulis Anda berada di tahap CEMERLANG tahniah.... set induksi yang membuka minda murid2x.. cemerlang tu.....wahahaha...aku berjaya!!!!!!!!!

Tiada ulasan: