Khamis, 27 Mei 2010

Projek Photo Baru ( outdoor family portrait)


Ini dia percubaan pertama aku menangkap/mengedit gambar outdoor family potrait.. atas permintaan seorang rakan yang mahukan aku mengambil gambar mereka sekeluarga tidak aku hampakan... mula2x mengigil jugak yer la tak pernah buat...banyak yang difikirkan takut tak jadi la aper la... gagahkan diri la....lagak ala pengarah filem mengarahkan modelnya beraksi begini begitu...mencari tempat yang sesuai ,penataan cahaya yang bagus,latar belakang yang cantik... lokasi di bukit layang-layang ,pasir gudang cuaca nasib baik agak mendung ...utk mendapatkan gambar dan angle yang cantik terpakse la aku berbaring...hehehe...atas rumput tu... pelbagai insiden yang melucukan berlaku biasalah nak kontrol bayi utk sesi photo bukannye mudah.. kesian model bayi anak kepada member aku hilang kasut sebelah..apa2x hal pun..aku berpuas hati bukan kerana hasilnya tetapi dapat mempelajari bende yang baru dalam hobi kegemaranku iaitu fotografi..

Sekian Terimas.....
Aku rakamkan segala kenangan
untuk tatapan generasi akan datang
biar mereka tahu tentang apa yang ingin di ceritakan.....

Tiada ulasan: