Khamis, 22 April 2010

Aku tak terbang...Tapi diawangan.....

Ketika aku menceritakan kisah ini aku sudah berada selama 3 jam diawangan...bukan naik kapal terbang,mengamalkan ilmu terbang,terbang bersama garuda,menjadi burung ilmu level 5 dalam ilmu kepuyangan...tetapi berada ditingkat 5 (baru pindah daaa....)dulu hanya 800 meter jaraknya...sekarang aku jauhkan ke 3km jika ingin ketempat kerja...jam sekarang sudah menunjukkan jam 1.49 kejap lagi jam 2 pagi ..mata tak nak tido...bangun lambat esok mampus la....dah la tingkat 5 kalau terjun tak mati aku sanggup...tapi ini mengundang bahana...kereta di parkir sejauh 60 meter dari jarak bangunan yang aku duduki...berbunyi sahaja jam loceng harus displinkan diri terus bangun dan bersemangat untuk terus bekerja...bekerja dengan stress sudah tentu...berbagai stress akan dialami...tapi bisa ditangani...kerana aku jenis yang kurang suka melayan masalah yang dialami...

Tiada ulasan: