Ahad, 1 November 2009

My JJY


Telah dihutangi pada tahun 2007 dengan harga 51,000 harga sebelum promosi dekat 54,000 .. baru dapat lesen terus sambar ...bawak pun terkedek2x...ahahaha sekarang meh arrr....nak test...
masalah yang dihadapi oleh JJY nie...
  • power window mcm biase la proton..( sebelah penumpang)
  • power window lagi kat pemnadu lak...muler la bayar tol bukak pintu...
  • power window lagi...ermmm melayang 170,00
enjin buat nie takde masalah...tip top condition.... walau kadang2x tak ikut jadual servis...
perjalanan paling jauh setakat KL jer la...
kenape aku nak ambik proton gen2 nie???
  • bentuknye ...menggiurkan bagi aku la....
  • handling ketika berada di selekoh memang sodaaappppp.....
  • sebab kat kg aku tak ramai yang pakai gen2 ehehehe...
  • stylo...dan mylo...
  • sebab control radio,cd ke hape semua kat stereng...hmm mantap...
  • speed boleh tahan...
  • paling laju bawak highway 150kmj..jalan biase 130kmj...paling slow time nak parking...
  • aku mintak warne hitam tapi stok lambat jadi aku dah buat 2 pilihan antara hitam dan energy orange jd tengok pada stock yang ader...
  • dashboard yang nampak mcm modern...
  • itu jer kot..
belilah barangan buatan malaysia.....

Tiada ulasan: