Khamis, 14 Oktober 2010

Hari ini ada gambar dan cerita edisi : 1



Hari ini bersamaan hari khamis 14/10/2010 sahaja lah aku membawa DSLR ku bertugas bersama-sama ku....sebenarnye dah lama tak beraksi sebagai jurugambar hendap @ sniper..hehee... selepas pulang dari kerja pergilah aku ke sebuah restoran mamak yang memang jadi tempat makan dan minum aku dari tahun 2008 tu.. lepas makan bihun goreng dan minum teh ais aku terus menuju ke kereta . setelah enjin dihidupkan mcm biasa tunggu enjin panas konon...padahal menunggu scene 2x yang menarik untuk dirakam ...snap la beberapa gambar secara suka2x didalam gambar dengan lagak ala seorang paparazzi.. click sana ,click sini..dan dibawah ada gambarnya..


Gambar pertama yang di snap ialah laluan yang dulunya tidak sibuk...tetapi kerana penurapan semula jalan menghala ke JB menjadikan jalan ini menjadi teramat sibuk dan kadangkala berlaku kesesakan lalu lintas yang teruk dan juga mengakibatkan kemalangan...puncanya kerana sikap masing2x yang terlalu pentingkan diri...dan tidak bertolak ansur

Gambar yang kedua waaaa....saja nak snap gambar kereta idaman ni... mampu tangkap gambar jer la...kalau duit banyak pun baik beli rumah ke tanah ke...harga takkan murah dari membeli kereta beli mahal jual murah... ( cakap jerrr...)

Wahhhh ini pemandangan yang menyejukkan mata...memang inilah gambar yang sangat di perlukan oleh seorang paparazzi seperti aku...hahahah... seksi terrr......... mereka ini ialah mangsa fesyen dari negara2x yang beriklim panas...kalau aku pakai mcm nie tengah2x panas mcm ner??? eiiiiiiii tak selesa...menayang peha yang gebu lagi menarik dimata2x lelaki ..aku pun lelaki jugak...sape yang tak nak tengok..


Sekian dalam
Hari ini ada gambar dan cerita edisi pengenalan....

Tiada ulasan: