Khamis, 16 September 2010

Versi merepek tanpa hala tuju..

Merepek Lagi...

Yuri antara watak yang paling dibenci dalam game red alert...kerana kuasanya yang melampau..
kalau aku tak jadi cikgu mungkin sekarang aku dah jadi seorang sniper...
Gitar Idaman... Gibson les paul...memandangkan harga yang mencecah ribuan ringgit...takpe la..mcm les paul pun ok la..

bila mula menggoreng gitar dengan minyak masak keluaran XXXXXX... selalu merasakan diri itu seperti kurt cobain...padahal jauh panggang dari api...apatah lagi nak menjaga bende yang nak dipanggang..
Pontianak atau paling popular dengan nama Matianak kat kampung aku...adalah jenis keturunan jin yang aku belum jumpa lagi...di main2x tu ader la...terkene ...hampeh kau berani keluar depan...la...jika aku berani...
Cerita di masa cuti raya....kes kebodohan seorang manusia yang di tegur oleh ibu dan isterinya kerana mabuk selama 3 hari terus dengan beraninya meneguk racun dalam gambar diatas...

bende yang menjadi kegilaan aku dulu...hahaha kapal korek si besi buruk...ntah aper yang menarik..?? anda faham apa yang menarik tentang kapal korek ini??
Lat kampung boy....inspirasi aku seketika dulu melukis kartun..


Cuti yang biasa ...melalui hari-hari yang biasa sebagai kampung boy..terkeluar di kampung membesar sebagai budak bandar yang tak lupa asal-usul....aper yang aku merepek nie...

Tiada ulasan: