Sabtu, 1 Mei 2010

Setelah aku tinggalkan......


Setelah aku tinggalkan merujuk kepada berjumpanya kembali aku dengan bekas anak murid yang dah besar panjang.. sebab aku tinggalkan adalah sebab keperluan perkhidmatanku... gambar2x dibawah ni adalah bekas anak murid aku disekolah yang lama.Bersua kembali ketika menjadi pegawai sukan di temasya sukan peringkat daerah .Ada yang kenal ada yang tak..yang kenal tu bagus la.. yang tak kenal tu bo..layan yang buat2x tak kenal lantak koranglah ( klu aku tau dari dulu dah kene penerajang aku hahaha)
. Ayat biasa kalau bekas anak murid jumpa aku..

Budak A: eh?? cikgu...mintak belanje cikgu (terkedik2x yang girl la..) wahhh...cikgu maintain cute la..(boleh terima) kalau dorang cakap wahhh!!! cikgu hensem la sekarang (ada agenda tersendiri sebenarnye nak kene belanje) " pernahkah anda makan kasut?? aku balas balik...

Budak B: wahh cikgu seyyy..amcm cikgu ade project ke?? (JB)
(hehe rahsia antara aku dan mereka merujuk kepada perkara yang baik2x belaka) lawak2x aku masih lagi dorang ingat sampai sekarang walaupun ketika mengajar mereka dahulu ketegasan menjadi agenda pertama aku ketika mengajar lawak selit2x sikit jerr time aku ada takde mood jer yang buat lawak ntah ape2x tapi budak ketawa terbahak-bahak... jaranglah masalah peribadi atau masalah lain aku lepaskan dengan memukul atau lain2x hal kepada anak murid aku...itu jer la penawar terhadap masalah aku...

Setelah aku tinggalkan mereka...mereka tak pernah lupa akan aku.... Aku tidaklah sehebat mana tetapi antara cikgu faveret la jugak wakakakaka!!!!!....

sekian terimas!!!....

Tiada ulasan: